იარონ...

Saturday, April 17, 2010

You Make The World Beautiful. LOve !




ცხოვრებაში ბევრჯერ ვყოფილვარ შეყვარებული მაგრამ ამ გადმოსახედიდან ვხვდები რომ იმათგან არცერთი არ იყო ნამდვილი უფრო ბავშვურ გატაცებას თუ აკვიატებას გავდა.ნამდვილი სიყვარული კიდევ ერთხელ მოდის სენივით უკითხავად შეგეყრება და ცხოვრების ბოლომდე არ გტოვებს. გტანჯავს გატირებს მაგრამ ამავედროულად ძალიან ბედნიერს გხდის. მიყვარს როდესაც ქუჩაში შეყვარებულ წყვილებს ვხედავ როგორ საყვარლად უყურებენ ერთმანეთს და როგორ ბედნიერები არიან. შეიძლება იფიქრეთ რომ შეყვარებული ვარ არა?! არა მე არ ვარ შეყვარებული მე თვით სიყვარული მიყვარს მიყვარს როდესაც სიყვარული სუფევს ჩემს გარშემო მოკლედ თავს აღარ შეგაწყენთ და რამდენიმე ფოტოს წარმოგიდგენთ ისე უბრალოდ განწყობისთვის...









No comments:

Post a Comment

winaswar madloba komentaristvis

Pages

Powered By Blogger

Followers

ჩემს შესახებ

My photo
თბილისი, Georgia
უბრალოდ ანი ვარ არ ვგავარ სხვას

თავგზააბნეული თინეიჯერის ბლოგი :)

search