იარონ...

Sunday, April 18, 2010

ბლოგების "ტრადიცია"

ყველას უდევს ბლოგზე და არ მე ვუღალატე "ტრადიციას"



მიყვარს –სიყვარული

ვოცნებობ – ოცნებების ახდენაზე

ვფიქრობ – ათას სისულელეზე

კმაყოფილი ვარ – არაფრით :|

მძულს – ფიზიკა

ვნანობ – არაფერს ბევრი რამე ვისწავლე შეცდომებისგან

მენატრება – ზღვა

მსურს – ტკბილი სახლი

მაღიზიანებს – პატარა მწეველი გოგოები და "ჯაან" ხალხი

ვგრძნობ – ტკივილს

მეშინია –ძვირფასი არსების დაკარგვის

ვიცი – რომ ანი მქვია :ლოლ:

არ ვიცი – ბიჭის შებმა (არც მინდა ყველაფერი თავისით მოდის)

შემიძლია – გაღიმება

არ შემიძლია – პარასკევს მეცადინეობა

ვმეგობრობ –ჩემს მეგობრებთან

ვაპატიებ – თითქმის ყველაფერს თუ მიყვარს

ვტირი – რაზეც მეტირება

ვიცინი – უაზროდ

ვეძებ – "მეორე მეს"

ღირსი ვარ – რისი ღირსიც ვარ

ვკარგავ – ბავშვობას და დროა

მშურს – თავისუფალი თინეიჯერების

ვემალები – რეალობას

ვემტერები – არავის მტრობა არ მსურს

მაინტერესებს – ყველაფერი საინტერესო

არ მაინტერესებს – სწავლა

მახსოვს – განვლილი გზა

მრცხვენია – დაშვებული შეცდომების

უარვყოფ – ადრეულ ასაკში დაქორწინებას

ვავადმყოფობ – როდესაც კომპთან ჯდომის თავი არ მაქვს

ვმალავ – ჩემს ბლოგს ახლობლებისგან

ვინახავ – ყველაფერ კარგს

მწამს –ღმერთის და მომავლის

მიკვირს – ბუნების

მიხარია – როცა დედაჩემი იღიმის

ვჭორაობ – ყველაზე

ვდარდობ – მოსალოდნელზე

ვამაყობ – ჩემი მიღწევებით

ვაკეთებ – შეძლებისდაგვარად ყველაფერს რაც მევალება

ვეფერები – ჩემს ძაღლს

მსიამოვნებს – ურთიერთობა

მესიზმრება – სიზმრები

ვეწევი – ჯანმრთელ ცხოვრების წესს

მწყინს – ბევრი რამ

ვხარჯავ – დროს

ვღალატობ – საკუთარ თავს

ვკამათობ – დედაჩემთან (გულში)

ვუხეშობ – როცა ვბრაზდები

ვუსმენ –მუსიკას

ვყოყმანობ – ხშირად

ვკითხულობ – ბლოგს

ვამზადებ – საშინაო დავალებას (სხვა რა გზაა)

ვუყურებ –რეალობას მაგრამ აქ არ ვარ

ვკლავ – ჩემს ფიქრებს და განცდებს სადღაც შორს

ვაფუჭებ – ფეხსაცმელს და საკუთარ თვალებს (კომპის გადამკიდე)

ვცხოვრობ – ამ სამყაროში

ვცემ – პატივს ვინც პატივსაცემია

ვმღერი – ყველა სიმღერას რაც მომწონს

ვასრულებ – "ძველ" ცხოვრებას

დავდივარ – სკოლაში

ვერიდები – რეალობას

ვთამაშობ – ფერმას ფეისბუქზე

ვიტყუები –როდესაც აუცილებელია

ვგიჟდები – ჩემს კომპზე და ნაყინზე

ვაგროვებ – პოსტებს ჩემს ბლოგზე

ვიხდი –საბანს :ლოლ:

ვეჭვიანობ – იმაზე ვინც მიყვარს

ვკაიფობ – ძალიან მაგრად

ვიზიდავ – წარუმატებლობას და ხანდახან იღბალს

ვილამაზებ –ბლოგს და ცხოვრებას

No comments:

Post a Comment

winaswar madloba komentaristvis

Pages

Powered By Blogger

Followers

ჩემს შესახებ

My photo
თბილისი, Georgia
უბრალოდ ანი ვარ არ ვგავარ სხვას

თავგზააბნეული თინეიჯერის ბლოგი :)

search