იარონ...

Wednesday, March 3, 2010

cotaodeni ram chems shesaxeb


ვარ ერთი ჩვეულებრივი თინეიჯერი გოგო ჩვეულებრივი სურვილებით პრობლემებით და ასე შემდეგ მოკლედ ბევრი რო აღარ გავაგრძელო ანი მქვია და მაქვს ჩემი ელექტრონული "დღიური" როგორც ბევრ ჩემს თანატოლს მეზარება სწავლა მყავს მეგობრები, მიყვარს მუსიკა, მინდა მეტი თავისუფლება, მიყვარს ჩემი კომპიუტერი და მყავს ძაღლი (სურათის დადება მეზარება) ვუსმენ რაც მომწონს მაგრამ ამ ბოლო დროს "ბითლზს" და მაიკლ ჯექსონს არ მაქვს დასახული მიზანი მაგრამ მინდა ის რასაც მიშლიან (ნუ ეს ჩვეულებრივი ამბავია) მიყვარს სტივენ მეიერის წიგნი ბინდი რომელსაც რუსულად ვკითხულობ და თვალებს ვითხრი :D უი ხო კიდევ ერთთი რამ არ მიყვარს სასვენი ნიშნები ალბათ შეამჩნევდით ამას უკვე

No comments:

Post a Comment

winaswar madloba komentaristvis

Pages

Powered By Blogger

Followers

ჩემს შესახებ

My photo
თბილისი, Georgia
უბრალოდ ანი ვარ არ ვგავარ სხვას

თავგზააბნეული თინეიჯერის ბლოგი :)

search