იარონ...

Monday, March 15, 2010

წიგნის კითხვა დავიწყე :))






უკვე დიდი ხანია რაც არ დამიპოსტავს არც დრო მქონდა და არც წერის სურვილი. ალხაც გამოცდები მეწყება და ბლოგს მივხედავ ცოტას. მოკლედ ახალი წიგნის კითხვა დავიწყე ალფონს დოდეს კრებულია ორი მოთხრობა შედის "წერილები ჩემი წისქვილიდან" და "ტარტარენ ტარასკონელი" რომელზეც ახლა ვარ. დედაჩემმა მითხრა ეს ადრეულ ბავშვობაში უნდა წაგეკითხაო მაგრამ ჯობს გვიან ვიდრე არასდროს



პარალელურად კომპიუტერში ვკითხულობ სტივენ მეიერის "ბინდს" რუსულად ამჟამად მეოთხე ნაწილზე ვარ . არა აუცილებლად ბიბლიოთეკაში უნდა წავიდე თორე სახლში არაფერი არ მაქვს მე რომ დამაინტერესოს. (არ მიყვარს გრძელი პოსტების წერას და იმედია არ მიწყენთ:*)

No comments:

Post a Comment

winaswar madloba komentaristvis

Pages

Powered By Blogger

Followers

ჩემს შესახებ

My photo
თბილისი, Georgia
უბრალოდ ანი ვარ არ ვგავარ სხვას

თავგზააბნეული თინეიჯერის ბლოგი :)

search