იარონ...

Sunday, December 5, 2010

hello december I love you!




ძვირფასო დეკემბერო!
დიდხანს გელოდი, შენ ჩემი თვე ხარ ის 31 დღე 365 დღიდან რომელიც მე მეკუთვნის. გელოდი და შენ მოხვედი ვიცოდი არ მიმატოვებდი. იმის რაც ბოლოს გნახე ბევრმა წყალმა ჩაიარა.მე აღარ ვარ ის გოგონა ოცნებებით, რომ ცხოვრობდა და ახალწელს ელოდა ის წარსულს ჩაბარდა ძველი ბედნიერი დღეებიც მიუხედავად იმისა, რომ ბევრიც უბედური იყო, ეხლა ყველაფერი ნაცრისფერია აი თბილისში, რომ კორპუსებია მაგფერი. ბევრი ბავშვი გაახარე ალბათ ,რადგან შენი მოსვლა და დამდეგი შობა–ახალი წელი ერთია. მე კიდევ ვერც სუსხიანი ამინდი, ასაფეთქებლის ხმა რომელსაც ბავშვები საათობით ისვრიან, მანდარინის სუნი და ვერც საახალწლო რეკლამები ვერ მიქმნის განწყობას. იქნებ იმიტომ რომ მაქამდე კიდევ 26 დღე დარჩა ან იქნებ იმიტომ რომ "ტონა" სასწავლი მაქვს სემესტრის ბოლოა და უნდა ვისწავლო. ამდენი საქმე მაქვს მე კიდევ ვზივარ coldplay scientist
ვუსმენ, თუმცა რაც არ უნდა იყოს იცოდე, რომ
მე შენ მიყვარხარ!

2 comments:

winaswar madloba komentaristvis

Pages

Powered By Blogger

Followers

ჩემს შესახებ

My photo
თბილისი, Georgia
უბრალოდ ანი ვარ არ ვგავარ სხვას

თავგზააბნეული თინეიჯერის ბლოგი :)

search