იარონ...

Friday, December 3, 2010

კინოში მარტო


ენჯელზე იდო ეს სტატია:"ტეხავს თუ არა კინოში მარტო სიარული?" ჩემი აზრით, არანაირად არ ტეხავს. საერთოდ მიყვარს მარტო სიარული და კინოში კიდევ მივეცემი ფიქრს და ეს უფრო ეშხს მმატებს, მაგრამ მე მაინც მეგობრებთან ერთად დავდივარ რადგან რომ ვიტყვი მივდივარ თქო სხვებიც მოდიან ხოლმე. სხვებს, რომ კითხო რატომ უნდა გეცვას "ბალეტკები" ზამთარში? მე მაცვია ხოლმე თუ არ მცივა, ან რატომ უნდა გაიკეთო სათვალე ზამთარში? ჩემთვის სათვალე აქსესუარია და არაა აუცილებელი აგვისტო იყოს. მოკლედ თემას აღარ გადავუხვევ და გკითხავთ კინოში მარტო სიარული ტეხავს?

4 comments:

  1. რა თქმა უნდა მეგობრებთან ერთად უფრო სახალისოა მაგრამ როცა სხვა გზა არ არის... წავა რა

    ReplyDelete
  2. რატოო ჩემი აზრით მარტო ყურება უფრო კარგიაა...

    ReplyDelete
  3. roca samegobroshi FastFive an Transformerebi marto shen giyvars da gainteresebs sxva ra gzaa ?? :DDD

    ReplyDelete

winaswar madloba komentaristvis

Pages

Powered By Blogger

Followers

ჩემს შესახებ

My photo
თბილისი, Georgia
უბრალოდ ანი ვარ არ ვგავარ სხვას

თავგზააბნეული თინეიჯერის ბლოგი :)

search