იარონ...

Sunday, June 20, 2010

საფეხბურთო ციებ–ცხელება FIFA world cup 2010



მსოფლიო ჩემპიონატია და მთელი მსოფლიო საფეხბურთო ციებ–ცხელებამ მოიცვა. მახსოვს 4 წლის წინ წინა ჩემპიონატის დრო, არც მაშინ გამეგებოდა არაფერი ფეხბურთის არც ახლა, უბრალოდ ყველა (ჩემი მეგობრები) ბრაზილიას გულშემატკივრობდა და მეც ასე.გერმანიამ კი გაიმარჯვა, მაგრამ ეს სხვა თემაა. ახლაც ასეა უმეტესობა განსაკუთრებით გოგონები გაიძახიან ბრაზილია ბრაზილიაო მაგრამ ბევრს არც გაეგება არაფერი. მე ყველაზე ნეიტრალურ პოზიციას დავიჭერ და უბრალოდ არავის არ "ვუბალეშიკებ". მაკდონალდსშიც შეამჩნევდით საფეხბურთო განწყობას, ამასწინათ როდესაც მე და ჩემი დაქალები იქ ვიჯექით გამუდმებით ტრიალებდა ერთი სიმღერა...


ძალიან მომწონს და კარგ განწყობაზე მაყენებს

No comments:

Post a Comment

winaswar madloba komentaristvis

Pages

Powered By Blogger

Followers

ჩემს შესახებ

My photo
თბილისი, Georgia
უბრალოდ ანი ვარ არ ვგავარ სხვას

თავგზააბნეული თინეიჯერის ბლოგი :)

search