იარონ...

Sunday, June 27, 2010

ქუჩაში რომ "გაგეჩითოთ"


ვისაც რამდენიმე ბლოგი მაინც წაუკითხავს შეხვდებოდა ამდაგვარი ტიპის პოსტებს. მეც არ გავერიყები საზოგადოებას, ასე რომ...

ქუჩაში, რომ დამინახოთ მექნება მუქი, გრძელი გაშლილი თმა თუ ზაფხულია ხშირ შემთხვევაში "კოსა". როგორც ბევრს მეც "ნაუშნიკები" მექნება ყურში გარჭობილი და მუსიკის ხმას გაიგონებთ მაგ: Beatles, Michael Jackson, Paramore, coldplay, "მგზავრები" და ა.შ. სიარულის მანერას რაც შეეხება დეიდაჩემის თქმის არ იყოს ბატივით დავდივარ, მაგრამ მაინც ნორმალურად :) რახან ზაფხულია მეცმევა ჯინსის იუბკა ან რამე ჯინსის ნაწარმი :D ზემოთ მაიკა, ფეხზე კი კეტები. ანუ მაინცდამაინც ჩემი სტილი არ მაქვს.გადაკიდებული მექნება პატარა ნაჭრის შავი ჩანთა რომელიც დიდად არ მჭიდება უბრალოდ ფასონად დამაქვს თუ უბანში შემხვდებით ვიქნები ჩემს ძაღლთან (კოკერსპანიელი) ან ჩემს მსგავს ოდნავ პუტკუნა გოგოსთან ერთად რომელიც ჩემი ყოველდღიური ცხოვრებოს განუყრელი ნაწილია თუ ოდნავ გრილი ამინდია აუცილებლად მეკეთება გრძელი კაშნე

6 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. "მანერას რაც შეეხება დეიდაჩემის თქმის არ იყოს ბატივით დავდივარ" dedachemic ase tvlis ro bativit davdivar :D:D:D:D

    ReplyDelete
  3. არადა სხვანაირად არ შემიძლია :დ

    ReplyDelete
  4. მგონი გასაკვირი აღარცაა რომ დგეს თინეიჯერების უმრავლესობა კედებს, ჯინსს, ”ნაუშნიკებს” ხმარობდეს და ამასთან ერთად ბატივით დადიოდეს მაგრამ ჩემი აზრით სწორედ ამას აქვს ხიბლი არ მეთანხმებით???

    ReplyDelete
  5. ჩემი აზრით, ამ ასაკისთვის ყველაზე შესაფერისი ჩაცმულობა ეს არის

    ReplyDelete

winaswar madloba komentaristvis

Pages

Powered By Blogger

Followers

ჩემს შესახებ

My photo
თბილისი, Georgia
უბრალოდ ანი ვარ არ ვგავარ სხვას

თავგზააბნეული თინეიჯერის ბლოგი :)

search